ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Search Engine Optimization ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
۱۳۹۲/۱۲/۱۱, ۰۹:۱۶ عصر
ارسال: #1
Internet Marketing ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
خوب، من تقریبا یک تازه کار در زمینه مارکتینگ برای سایتم هستمتصویر: images/smilies/cool.gif ولی یک سایت فوق العاده خوب در مورد یک زمینه کاملا خاص طراحی کردم که پر از مطالب کاربردی و غیر تکراریست. ضمنا سایت کاملا موقر و یوزرفرندلی طراحی شده، طوری که به بازدیدکننده ها احساس یک سایت معتبر رو میده.

الان 6 ماهه که این سایت فعاله و تقریبا هر هفته مطالب جدید و مرتبط و کاملا تحقیق شده رو روی اون قرار میدم، اما...تصویر: images/smilies/confused.gif دریغ از اینکه یک نفر رو سایتش به من لینک بده..

بنظر شما من باید چیکار کنم که دیگران به من لینک طبیعی بدن، بدون اینکه الگوریتم های حیوانی گوگلتصویر: images/smilies/tongue.gif، سایت منو مورد عنایت قرار بدن؟ شاید ترس از پنگوئن منو نسبت به ساخت لینک بی میل کرده، به هر حال من نمی خوام طوری باشه که لینک های دریافتیم برخلاف قوانین گوگل باشه و لیک هائی بسازم که غیر طبیعی به نظر برسن و باعث مجازات شدن و پائین آمدن رتبه سایتم در گوگل بشن، همون طور که میدونین گوگل موارد زیر رو جزو لینک های غیر طبیعی آورده:
  • ارسال مقالات خودم به صورت تکراری با امضاء در تالارهای گفتگو و یا وبلاگها
  • خرید لینک از سایت هایی که لینک ها رو در پائین تمامی صفحاتشون نشون میدن
  • ارسال مقالاتم در سایت های عمومی
  • خرید و قرار دادن لینک سایت در وبلاگها
  • ارسال لینک سایت به دایرکتوری های پر از سایت های چرت و پرت (لینک فارم ها)
  • قرار دادن سایتم در کامنت ها و در سایت هائی که پر از لینک های غیر مرتبط هستن
  • و ...
لازم به توضیح استکه من در سایت های اجتماعی مثل گوگل+، فیسبوک و .. یه کارائی کردم ولی ظاهرا اونا زیاد به درد SEO نمی خورند و سهم لینک درست و درمون برای اینکه سایت منو تو صفحه اول گوگل بیاره خیلی بیشتر از SMM میباشد!

به هر حال پیشنهاد شما به یک تازه کار که باعث بشه لینک درست و درمون برای سایتش بسازه چیه؟ واقعا تو شرایط فعلی الگوریتم های گوگل چیکار کنم؟ که بکلینک های خوب و طبیعی برای سایتم ایجاد کنم که در دراز مدت دچار مشکل نشم و به شهرت و اعتبار سایتم نزد سلطان اینترنت (لعنت .. علیه) لطمه نزنم؟

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۲/۱۲/۲۵, ۰۳:۰۸ عصر
ارسال: #2
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
با سلام
کار سختی نیست . به جای منتظر موندن دست بکار بشید:
  • فعالیت در تالار ها و فروم ها و باز نشر مطالبتون و گرفتن لینک
  • نویسندگی به صورت میهمان برای سایت ها که میتونید به نوشته های خودتون لینک بدید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
[-] کابراني که از اين پست تشکر کرده اند:
گشتاسب
۱۳۹۳/۱/۲۱, ۰۶:۳۷ عصر
ارسال: #3
Internet Marketing RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
جناب گشتاسب، از متن مطلبتون پیداست که نه تنها تازه کار نیستید بلکه تخصص بالائی هم در زمینه SEO دارید. ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با الگوریتم های حیوانی گوگل برای بازتر شدن بحث داشته باشیم.

گوگل از سال 2011، برای سه تا از تاثیر گذارترین الگوریتم ها در چیدمان محل نمایش وب سایت ها در صفحات جستجو (رتبه سایت در گوگل). نام حیوانات پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار (Hummingbird) را انتخاب نموده است. ذکر این نکته ضروریست که گوگل تغییرات بسیاری بر الگوریتم نحوه نمایش سایت در نتایج جستجو خود دارد، لیست تائید شده این تغییرات در سالهای مختلف نشان از بیش از 500 تغییر مختلف در هر سال را دارد، اما این سه الگوریتم چون تاثیر گذارترین آنها در صنعت SEO در سالیان اخیر بوده اند، بیشتر از سوی وب مستر ها و بطبع در اینترنت مورد گفتگو قرار گرفته اند.

به طور خلاصه گوگل پاندا الگوریتمی برای ارزشیابی محتوای داخل یک سایت بر اساس کیفیت آن و تکراری بودن یا نبودن محتوا، و گوگل پنگوئن الگوریتمی برای ارزشیابی کیفیت و نوع لینک هائی که به یک سایت وارد می شوند می باشند. در واقع گوگل پاندا برای ارزشیابی On-site SEO و گوگل پنگوئن برای ارزشیابی Off-site SEO و رتبه بندی نمایش سایت در نتایج جستجو و یا حتی اخراج یک سایت از نتایج جستجو (Google penalty) طراحی شده اند.

الگوریتم گوگل مرغ مگس خوار، برای بررسی یک سایت، که آیا بیشتر برای جستجوگران اینترنتی طراحی شده است یا بر اساس تحویل یک تجربه صحیح، دقیق و خوب به بازدیدکنندگان هدف از هر نظر شامل مواردی چون نوع طراحی سایت هم زمان برای کاربران دسکتاپ و موبایل (Is it responsive design)، کیفیت مطالب، نحوه لینک دهی داخلی و دسترسی به مطالب مرتبط در سایت، سرعت بارگذاری و بررسی بازخورد بازدیدکنندگان یک سایت طراحی گردیده است. این الگوریتم که در سال 2013 معرفی شد، یکی از تکامل یافته ترین الگوریتم های گوگل می باشد که احتمالا با بکارگیری سیگنال های تمامی الگوریتم های دیگر به بررسی ارزش یک سایت برای بازدیدکنندگان واقعی می پردازد.

شخصا بر این باور هستم که الگوریتم های اخیر گوگل استراتژی این غول اینترنتی برای سوق دادن وب مسترها به خرید بیشتر تبلیغات کلیکی به جای بهینه سازی سایت و در نتیجه ایجاد درآمد بیشتر برای گوگل می باشد که در لوای شعار عوامفریبانه ای مانند مبارزه با اسپم در حال اجرا می باشد.
   
اما برگردیم به سوالات شما، گوگل پنگوئن پر بحث ترین و تاثیر گذارترین الگوریتم در صنعت SEO می باشد، که برای ارزشیابی بک لینک های یک سایت که عاملی می باشد که همه وب مسترها استفاده می نمایند تا در صفحات اول گوگل دیده شوند طراحی شده است.

مهمترین چیزی که به نظر من باید مد نظر بگیرید؛ اینستکه اگر دست از تبلیغ وبسایت خود بردارید باعث خوشحالی رقیبانتان خواهید شد. مطمئن باشید که  بک لینک های یک سایت هنوز مهمترین عامل برای بالا بردن رتبه یک سایت در همه جستجو گران اینترنتی می باشد. مهم بازی با قواعد جدید می باشد.

همانطور که عنوان نمودی، تبلیغات در سایت های اجتماعی (Social Media Marketing) بر خلاف هیاهوئی که در صنعت SEO ایجاد نموده تاثیر مستقیم کمتری در مقایسه با ساخت بک لینک (Link building) بر روی Off-site SEO دارد (هرچند که به نوعی ساخت بک لینک از نوع No-Follow نیز به حساب می آیند).

فعلا گوگل پر مصرفترین سایت جستجوگر اینترنتی در دنیا می باشد هر چند جستجو گر های بسیار خوب دیگری مانند Bing، Duckduckgo و Blekko وجود دارند، متاسفانه تا زمانی که انحصار جستجوی اینترنتی در دست گوگل باشد باید سایتمان را با قوانین آن سازگار نمائیم.

مهمترین قانونی که گوگل برای ارزشیابی کیفیت یک لینک بر روی آن تاکید دارد، طبیعی بودن لینک می باشد. و منظور از طبیعی بودن لینک (Natural link) را به صورتهای مختلفی مانند عناوین زیر بیان می کند:
  • لینک نباید خریداری شده باشد.
  • لینک نباید درخواست شده باشد.
  • لینک نباید تبادل شده باشد.
  • خود لینک دهنده باید برای اینکه محتوای شما ارزش لینک دادن را دارد، لینک داده باشد.
  • ...
همانطور که میدانید اساسا گوگل یک جستجوگر متن می باشد که متکی بر الگوریتم های خود می باشد پس برای تشخص طبیعی بودن یک لینک نیز ناچار به استفاده از این الگوریتم ها می باشد. پس باید ساخت لینک های جدید را با قوانین این الگوریتم (فعلا پنگوئن) وفق دهیم. و اینجاست که نوآوری حرف اول را می زند.

توصیه کلی من برای یک سایت جدید، ایجاد یک وب سایت جامع، نو آور و غیر تکراری با محتوای کاربردی و منحصر به فرد در زمینه مورد نظر و صرف انرژی برای راضی نگه داشتن بازدیدکنندگان هدف و ایجاد یک تجربه خوب در بازدیدکنندگان (از اولین نفر در ماه تا زمانی که به میلیون ها در روز برسند.) در 6 ماه اول می باشد. هم زمان نوآوری و دید دراز مدت داشتن در تدوین استراتژی های اینترنت مارکتینگ تان راهگشای موفقیت  ماندگار خواهد شد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
[-] کابراني که از اين پست تشکر کرده اند:
گشتاسب
۱۳۹۳/۷/۵, ۱۲:۴۸ صبح
ارسال: #4
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
ممنون، ولی شما فقط یه سری اطلاعات دادین و تشویق به ساخت لینک و ادامه حرکت کردید، ولی راه ساخت بک لینک معتبر رو نگفتید؟تصویر: images/smilies/huh.gif
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۳/۷/۷, ۰۲:۳۷ عصر
ارسال: #5
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
درست می فرمائید، البته چون SEO وابسته به عوامل گسترده ای می باشد، نمی توان یک نسخه واحد برای هر سایتی داشت، که شاید پیشنهاد یک متد برای یک سایت نتیجه بد و برای سایت دیگری بسیار مناسب باشد.

ولی برای اینکه گفتگو ما قابل استفاده برای همه باشد سعی می کنم در حد دانش و تجربیات خودم مباحث مرتبط به ساخت بک لینک برای یک سایت را پوشش دهم تا به درد همه صاحبان سایت ها یی که می خواهند برای سایت خود اقدام به ساخت لینک نمایند بخورد. همچنین از تمامی افرادی که در این زمینه تجربه دارند درخواست می نمایم که تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند و اگر در این مطالب نظر یا اصلاحیه ای دارند ما را از آن بی نصیب نگذارند.

ابتدا این نکته را مشخص کنم که ساخت بک لینک تنها یکی از روش های تبلیغات برای یک سایت می باشد، اما چون هنوز یکی از مهمترین فاکتور ها برای موتور های جستجو در تعیین اهمیت یک سایت می باشد، نقش مهمی در پروموشن هر سایتی تعیین می کند.

قبل از هر چیز توصیه های کلی که معمولا باید برای ساخت لینک به آنها پایبند باشید:
  • نقشه راه را بر روی اهداف دراز مدت پیاده سازی کنید، فقط هدفتون لینک سازی برای گوگل نباشه بلکه ببینید آیا این لینک واقعا بدرد سایتتون میخوره یا نه. مثلا از ساختن تعداد زیادی لینک در مدتی کوتاه و عدم ساخت لینک پس از آن، خودداری فرمائید.
  • ایجاد محتوای قابل استفاده و بدرد بخور همچنین منحصر به فرد در سایت سپس ساخت لینک.
  • از ساخت لینک فقط با یک کلمه کلیدی و لینک دادن به یک صفحه (مثلا فقط برای صفحه اصلی و فقط با یک کلمه کلیدی خودداری نمائید.)
  • ایجاد لینک گسترده در یک سایت (مثلا در پائین یا کنار تمامی صفحات یک سایت مشخص) را تا جای ممکن استقاده ننمائید و  آنرا محدود نمائید.
   
در اولین مرحله برای ساخت بک لینک ابتدا باید به آنالیز یک سایت پرداخت تا نقشه بهتری برای کار بر روی آن ریخت، مواردی مانند زیر که در ادامه تک تک آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:
  • زمینه کاری سایت و تحقیقات کامل در ارتباط با کلمات کلیدی آن
  • سن دامنه سایت و مدت زمانی که این سایت مشغول به فعالیت می باشد.
  • نام دامنه انتخابی و ارتباط آن با مطالب سایت
  • بررسی مخاطبان سایت
  • شناسائی رقبای سایت و قدرت آنها
  • لینک های موجود، و وضعیت فعلی سایت در نتایج جستجو
  • اهداف و چشم انداز های سایت
  • بودجه مورد نظر
  • استفاده از روش های مختلف لینک سازی بر اساس آنالیز ها و شروع به ساخت بک لینک.
زمینه کاری سایت و تحقیقات کامل در ارتباط با کلمات کلیدی مورد استفاده

به نظر من پیدا نمودن کلمات کلیدی مرتبط با مطالب یک سایت بحث گسترده ای هست که نیاز به یک مطلب مستقل دارد که من با ایجاد یک گفتگو جدید به آن خواهم پرداخت اما پس از پیدا نمودن کلمات کلیدی مناسب باید به نکات زیر توجه نمائید:

ایجاد فایل تاریخچه کار

یک فایل اکسل یا تکست از کلمات کلیدی که پیدا نمودید ایجاد نمائید، تا بتوانید آنها را بر اساس تعداد جستجو در ماه، تعداد رقیب، زمان شروع به استفاده هر یک از این کلمات کلیدی، سایت ها و نوع بک لینک های ایجادی برای هر کدام از آنها، صفحه مورد نظر در سایتان برای هر دسته از این کلمات و کلا توضیحات مرتبط آنها داشته باشید.

با ایجاد این تاریخچه می توانید، موثر بودن روش های کاربردی خود را پی گیری نمائید تا بعدا آنها را بهینه نمائید.

سایت های جدید

ابتدا سایتان را از نظر شکلی و محتوائی کامل و بدرد بخور نمائید، سپس اقدام به ساخت بک لینک نمائید. روش صحیح ایجاد محتوا (Content Marketing) در سایت خود بحث کاملی می باشد که من سعی می کنم در یک گفتگو کامل به آن بپردازم.

برای سایت هایی که زمان کوتاهی از ایجاد آنها می گذرد، برای ایجاد بک لینک و شروع کار از کلمات کلیدی که بیش از 3 کلمه دارند استفاده نمائید (کلمات کلیدی طولانی تر و کم رقیب تر).

استفاده از کلمات عمومی و تصاویر

در هنگام ساخت بک لینک، تعدادی از آنها را بر روی تصاویر مرتبط ایجاد نمائی (مثلا: بنر های تبلیغاتی) همچنین از کلمات کیدی عمومی از قبیل موارد زیر نیز برای حداقل 35 درصد بک لینک ها  استفاده نمائید:
  • این سایت
  • اینجا
  • نام برند یا نام فارسی سایت (مثلا: سایت بازاریابی، بازاریابی دات کام, ..)
  • لینک لخت سایت با نگارش های مختلف (مثلا: bazaaryabi.com؛ http://bazaaryabi.com)
  • ادامه مطلب
  • از اینجا
  • این لینک و ...
ایجاد بک لینک برای کلیه صفحات سایت و تنوع آن

باید بک لینک ها را برای تمامی صفحات سایتان ایجاد نمائید، از ایجاد تعداد زیادی بک لینک فقط برای صفحه اصلی سایتان خودداری نمائید. برای هر صفحه از کلمات کلیدی مختلف و کلمات عمومی استفاده نمائید.

به جهت طولانی بودن این بحث این مطلب به مرور تکمیل می گردد.

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۴/۱/۱۴, ۰۳:۴۱ عصر
ارسال: #6
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
ممنون از اطلاعات مفيدتون
در صورت امكان منابعي از طراحي سايت معرفي كنيد
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۴/۳/۲۰, ۰۹:۴۰ عصر
ارسال: #7
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
سلام اساتید
تغییر اسم سایت ما باعث شد رتبه ما در جستجوها تنزل پیدا کنه. ممنون می شم دلیلش رو بفرمایید و ما رو راهنمایی کنین که چه کار کنیم سایتمون برگرده به شرایط اولیه ش.
vilap.com

 

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۴/۱۱/۱۴, ۱۱:۴۶ عصر
ارسال: #8
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
ساخت بک لینک زمانی برا شما مفید خواهد بود که سایت مورد نظر با حوزه کاری شما هماهنگ باشد یعنی حوزه کارتون یکی باشه بک لینک مرتبط بگیرید این لینک برای شما مفید میشه اما اگر غیر مرتبط باشه مطمئن باشید علاوه بر اینکه به فایده شما نیست به ضرر شما هم هست . تعداد لینک ها در سایت هم بسیار اهمیت بالایی دارد زیاد لینک ندید ممکنه با این کار کلا از لیست جستجو های گوگل حذف بشید
مشاهده‌ی وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۵/۴/۱۱, ۰۴:۲۹ عصر
ارسال: #9
آموزش سئو با بررسی فاکتورهای بک لینک
[تصویر:  122955-1.jpg]  
80. عمر دامنه لینک دهنده: بک‌لینک از دامنه های باسابقه ممکن است قدرت بیشتری نسبت به دامنه های جدید داشته باشد.
81. تعداد لینک های آمده از یک دامین: همانطور که در نمودار زیر از Moz می بینید (محور افقی موقعیت SERP است) شماره دامنه های ارجاع دهنده یکی از مهمترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار می رود:[تصویر:  backlink1.jpg]
 
82. تعداد لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه: آدرس لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه ، نشان دهنده ی حجم بیشتری از سایت های لینک دهنده به شما است.
83. تعداد صفحات لینک دهنده: تعداد کل صفحات لینک دهنده (حتی اگر تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد) فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود.
84. تگ های Alt (برای لینک های تصویری): Alt text نسخه تصویری از جمله anchor text ها بشمار می رود.
85. لینک های آمده از دامنه های .gov و .edu : مت کات بیان نموده است که TLD فاکتوری مهم برای سایت نیست. با این حال این موضوع سئوکاران را از فکر در مورد اینکه TLD های .edu و .gov از جایگاه خاصی برخوردارند منصرف نکرده است.
86. PR  صفحه لینک دهنده: PR صفحه لینک دهنده فاکتوری بسیار مهم در رنک بحساب می آید.
87. قدرت نویسندگی دامنه لینک دهنده: قدرت نویسندگی دامنه لینک دهنده ممکن است نقشی مستقل در اهمیت بک لینک دادن بازی کند (یعنی صفحه ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اول 3 ممکن است ارزش کمتری از صفحه لینک با PR=2 از سایت Yale.com با PR=8 داشته باشد).
88. لینک های آمده از طرف رقیبان: لینک هایی که متعلق به صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است برای رنک صفحه ای (کلمه کلیدی خاص) با ارزشتر باشند.  
89. اشتراک گذاری اجتماعی صفحه ارجاع: حجم اشتراگ گذاری اجتماعی صفحه محور ممکن است روی ارزش لینک تاثیرگذار باشد.
90. لینک از سوی همسایگان بد: لینک های آمده از سوی همسایگان (سایت های مشابه) بد ممکن است به سایت شما آسیب بزند.
91. پست‌های کاربران مهمان: با اینکه پست کاربران مهمان می تواند بخشی از کمپین سئوی قانونی باشد، اما لینک های آمده از سوی پست های مهمان بویژه در منطقه محل سکونت نویسنده، شاید به اندازه‌ی لینک متنی در همان صفحه با ارزش نباشد.
92. لینک به صفحه اول دامنه ای که صفحه روی آن است: لینک ارجاعی به صفحه اول ممکن است نقشی خاص و مهم در ارزیابی سایت و در نتیجه وزن لینک بازی کند.
93. لینک های Nofollow: یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در سئو. نظر رسمی گوگل در مورد این موضوع:
“بطور کلی، ما آنها را دنبال نمی کنیم”
که نشان می دهد در موارد خاص این کار را انجام می دهند. داشتن یک درصد اطمینان از لینک های nofollow  نیز ممکن است نشان دهنده مشخصات لینک طبیعی و غیر طبیعی باشد.
94. تنوع در انواع لینک: داشتن تعداد زیادی لینک که از منبعی واحد است (مانند مشخصات فروم ها، نظرات بلاگ ها) ممکن است نشانه ای از اسپم بودن سایت باشد. به بیان دیگر، لینک هایی که از منابع مختلف می آید نشانه ای از خصوصیات لینکی نرمال می باشد.
95. “لینک اسپانسر” یا دیگر کلمات حول و حوش لینک: کلماتی مانند “اسپانسر”، “شرکای لینک” و “لینک های اسپانسری” ممکن است ارزش لینک را کاهش دهند.
96. لینک های متنی: لینک های جاسازی شده درون محتوای صفحه بسیار قوی تر از لینک های موجود در صفحه ای خالی یا هرجای دیگری درنظر گرفته می شود. مثالی خوب در مورد استفاده از این نوع لینک ها سایت نیو سئو است که در بسیاری از پست ها به تعداد زیاد بر روی لینک های داخل محتوا کار کرده است.
97. تعداد بیش از اندازه redirect 301  در صفحه: لینک های آمده از redirect 301 تاحدودی رنک را تضعیف می کند، به این آموزش وبمستر توجه کنید.
98. anchor text بک‌لینک: همانطور که پیش تر گفته شود و از الگوریتم اورجینال گوگل بر می آید :
نخست اینکه anchorها اغلب نسبت به صفحات تنها، دقت توصیفی بیشتری در صفحات وب ایجاد می کنند.
واضح است که anchor text از اهمیت کمتری نسبت به گذشته برخوردار است (شبیه اسپم بنظر می رسد). اما همچنان در مقیاس هرچند کوچک سیگنال های ارتباطی قوی ارسال می کند.
99. anchor text لینک های داخلی: با اینکه احتمالا وزن متفاوتی نسبت به anchor text بک‌لینک دارد اما anchor text لینکهای داخلی یکی دیگر از سیگنال های ارتباطی است.
100. توصیف عنوان لینک: از عنوان لینک (متنی که با رفتن روی لینک ظاهر میشود) به عنوان سیگنال ارتباطی ضعیفی استفاده می شود.
101. TLD کشور دامنه: گرفتن لینک های از دامنه های قدرتمند اختصاصی کشور خاصی (de , .cn , .co . .ir)، ممکن است به بهبود رنک شما در آن کشور کمک کند.
102. موقعیت لینک در محتوا: لینک هایی که در بخش ابتدایی مطلب هستند، تا حدودی وزن بیشتری نسبت به لینک های انتهای متن دارند.
103. موقعیت لینک در صفحه: جایی در صفحه که لینک ظاهر می شود مهم است. اساساً لینک های جاگرفته در محتوای صفحه قدرت بیشتری نسبت به لینک های منطقه فوتر یا هدر صفحه دارند.
104. لینک از سایت های مناسب: واضح است که لینکی از سایتی با موضوع مشابه، قدرت بیشتری نسبت به لینکی از سایت نامربوط دارد. دلیل اینکه امروزه هر استراتژی تاثیرگذاری در سئو روی بدست آوردن لینک های مرتبط متمرکز است نیز همین موضوع می باشد.
105. رتبه سایت مناسب: الگوریتم هیلتاپ نشان می دهد که لینک از صفحه ای که نزدیک به محتوای صفحه شمااست، قدرتمندتر از لینکی از صفحه نا مرتبط است.
106. متن حول لینک: گوگل احتمالا می فهمد که آیا لینک به سایت شما پیشنهاد است یا بخشی از یک بازدید نادرست است. لینک هایی که حس مثبتی پیرامونشان دارند وزن بیشتری را بدست می آورند.
107. کلمات کلیدی در عنوان: گوگل به لینک هایی علاقه بیشتر نشان می دهد که دارای کلمات کلیدی در عنوان هستند (“کارشناسان به کارشناسان لینک می دهند”).
108. سرعت بالای لینک گرفتن: سایتی با سرعت لینک گرفات زیاد ، معمولا یک امتیاز SERP بدست می آورد.
109. سرعت پایین لینک گرفتن: سرعت پایین لینک گرفتن می تواند به وضوح رنکینگ را کاهش دهد چرا که نشانه ای از کاهش محبوبیت بشمار می رود.
110. لینک از صفحات  Hub : آرون وال ادعا می کند که گرفتن لینک از صفحاتی که دارای منابع قوی هستند (مخزن)، در مورد موضوعی خاص رفتار خاصی نشان می دهند.
111. لینک از صفحات با قدرت نویسندگی بالا: لینک از سایتی که دارای قدرت نویسندگی بالایی است، از لینک سایتی با حوزه فعالیت محدود و کوچک خوشنام تر است.
112. لینک به منابعی مانند ویکی پدیا: با اینکه لینکها nofollow هستند، ولی بسیاری فکر می کنند که گرفتن لینک از ویکی پدیا در پیش چشم موتورهای جستجو به شما اعتبار و قدرت نویسندگی می بخشد.
113. Co-Occurrences: کلماتی که مایلید در حوالی بک‌لینک های شما ظاهر شوند، کمک می کنند که به گوگل بگویید موضوع صفحه چیست.
114. عمر بک‌لینک: بر اساس امتیازی در گوگل، لینک های قدیمی قدرت رنک‌دهی بهتری نسبت به بک لینک های جدید دارند.
115. لینک از سایت های واقعی در مقابل Splogs : به سبب گسترش شبکه های وبلاگ، گوگل احتمالا وزن بیشتری به لینک های امده از “سایت های واقعی” نسبت به بلاگ های جعلی می دهد. آنها عموما از برند و سیگنال تعامل کاربری استفاده می کنند تا این دو را از هم تشخیص دهند.  
116. مشخصات لینک طبیعی: سایت با مشخصات لینک “طبیعی” رنک بالاتری بدست می آورد و برای آپدیت دوام بیشتری دارند.
117. لینک های متقابل: صفحه طرح لینک گوگل “تبادل لینک بیش از حد” را به عنوان کاری که باید از آن اجتناب شود لیست کرده است.
118. لینک محتوای تولید شده توسط کاربر: گوگل این توانایی را دارد که لینک های تولید شده از UGV را از لینک های تولید شده توسط شخص صاحب سایت تشخیص دهد. برای مثال، آنها می دانند که لینکی از بلاگ رسمی wordpress.com در fa.blog.wordpress.com بسیار متفاوت از لینکی در besttoasterreviews.wordpress.com است.
119. لینک از 301: لینک های 301 ممکن است در مقایسه با لینک مستقیم تا حدودی ارزش خود را از دست بدهند. با این حال، مت کات می گوید که یک لینک 301 مشابه با لینک مستقیم است !!!
120. میکروفرمت Schema.org : صفحاتی که میکروفرمت ها را پوشش می دهند ممکن است رنک بالاتری نسبت به صفحات بدون این قابلیت، بدست آورند. این موضوع ممکن است امتیازی مستقیم بشمار رود و یا در واقع صفحات با میکروفرمت دارای SERP CTR بالاتری هستند
121. DMOZ listed: بسیاری معتقدند که گوگل به سایت های DMOZ listed اندکی بیشتر اعتماد دارد.
122. راهنمای Yahoo!: الگوریتم گوگل ممکن است مکانی خاص برای راهنمای Yahoo! داشته باشد (با توجه به اینکه چه مدت سایت ها را فهرست بندی می کند).
123. تعداد لینک های خروجی در صفحه: رنک صفحه محدود است. لینک در صفحه ای با هزاران OBLs رنک کمتری نسبت به صفحه ای با فقط تعداد کمی OBLs بدست می آورد.
124. لینک های مشخصات انجمن: بدلیل اسپم فنی محور، گوگل ممکن است به وضوح ارزش لینک های انجمن ها را پایین بیاورد.
125. شمارش جهانی محتوای لینک: لینک از پستی 1000 کلمه ای خیلی با ارزش تر از لینکی درون قطعه ای 25 کلمه ای است.
126. کیفیت محتوای لینک: لینک هایی که ضعیف نوشته شده اند یا محتوای کم کیفیت به اندازه ی لینک های شامل نوشتار خوب و محتوای مولتی مدیا دار رنک پیدا نمی کنند.
127. لینک های صفحات ویژه: مت کات خاطر نشان کرد که لینک متن های ویژه بصورت تک لینک “فشرده” می شوند.در پایان این قسمت لازم دیدم شما را به این نکته مهم ارجاع دهم :شاید برخی از موارد بالا از نظر شما شبیه هم باشند اما اگر این فکر در ذهنتان پدیدار شده است حتما دوباره از اول و با دقت و تمرکز بیشتر مقاله را بخوانید.بنده سعی کردم هرگز از موارد مشابه استفاده نکنم

منبع : نیو سئو - امیر قمصری
مشاهده‌ی وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳۹۶/۲/۲۳, ۱۲:۰۷ عصر
ارسال: #10
RE: ساخت بک لینک خوب از نظر گوگل برای یک سایت جدید
(۱۳۹۴/۱۱/۱۴ ۱۱:۴۶ عصر)'zoomtech' نوشته است:  ساخت بک لینک زمانی برا شما مفید خواهد بود که سایت مورد نظر با حوزه کاری شما هماهنگ باشد یعنی حوزه کارتون یکی باشه بک لینک مرتبط بگیرید این لینک برای شما مفید میشه اما اگر غیر مرتبط باشه مطمئن باشید علاوه بر اینکه به فایده شما نیست به ضرر شما هم هست . تعداد لینک ها در سایت هم بسیار اهمیت بالایی دارد زیاد لینک ندید ممکنه با این کار کلا از لیست جستجو های گوگل حذف بشید

 


سلام دوست عزیز
بنده نظرم اینه اعمال لینک ها تو سایت های متفاوتی باشه ، نه فقط سایت های مرتبط با موضوع ، این موضوع به سئو offpage کمک بیشتری میکنه 
چرا که مرجع بودن و دانش بنیان بودن سایت شما رو به گوگل نشان خواهد داد.
موفق و سربلند باشید
به ما هم سر بزنید 

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تاثیر و نقش هاست در طراحی سایت را میدانید؟ sharmin555 0 1,387 ۱۳۹۶/۸/۱۲ ۱۱:۰۸ عصر
آخرین ارسال: sharmin555
  سی پنل در طراحی وب سایت. sharmin555 0 130 ۱۳۹۶/۸/۷ ۰۲:۵۷ عصر
آخرین ارسال: sharmin555
  ارتباط هاست با ترافیک سایت را بدانید sharmin555 0 125 ۱۳۹۶/۸/۴ ۱۰:۲۳ عصر
آخرین ارسال: sharmin555
  سایت های تخصصی اصناف و کسب و کارها mousavinia 0 302 ۱۳۹۶/۷/۲۹ ۱۲:۴۶ عصر
آخرین ارسال: mousavinia
  ارتباط دیجیتال مارکتینگ با طراحی سایت mousavinia 0 56 ۱۳۹۶/۷/۲۹ ۱۱:۳۰ صبح
آخرین ارسال: mousavinia
  هاست سرعت بالا و بهتر شدن کیفیت زمان پاسخ سرور در طراحی سایت sharmin555 0 1,266 ۱۳۹۶/۷/۲۵ ۰۹:۲۲ عصر
آخرین ارسال: sharmin555
  شرایط و مولفه های هاست خوب در طراحی سایت را بدانید sharmin555 0 107 ۱۳۹۶/۷/۱۹ ۰۸:۴۰ عصر
آخرین ارسال: sharmin555
  تاثیر هاست روی سئو سایت sharmin555 0 83 ۱۳۹۶/۷/۱۷ ۰۴:۳۵ عصر
آخرین ارسال: sharmin555
  هاست کد ارائه دهنده خدمات وب سایت sharmin555 0 40 ۱۳۹۶/۷/۱۶ ۰۱:۱۵ صبح
آخرین ارسال: sharmin555
  شرایط و مولفه های هاست خوب در طراحی سایت sharmin555 0 244 ۱۳۹۶/۷/۱۲ ۰۲:۰۶ عصر
آخرین ارسال: sharmin555

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
Copryight © 1396 Bazaaryabi.com | Powered by MyBB اولین تالار گفتگوی بازاریابی و تجارت ایران