ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تصمیم گیری نهایی درباره تبلیغات رسانه ای
۱۳۹۶/۲/۲۹, ۰۷:۰۵ عصر
ارسال: #1
تصمیم گیری نهایی درباره تبلیغات رسانه ای
موضوع این مطلب درباره تصمیم گیری نهایی درباره تبلیغات رسانه ای می باشد.از آنجا که هزینه ی رسانه های تبلیغاتی مقدار زیادی از بودجه تبلیغاتی را شامل میشود مسلما باید زمان و نیروی زیادی را برای آن صرف کرد تا از مناسب بودن برنامه ی رسانه ها اطمینان حاصل شود به گونه ای که انتخاب و خرید

رسانه ها به طور مناسب و موثر صورت گیرد. چرا که یک برنامه رسانه ای ضعیف موجب عدم موفقیت کل یک مبارزه تبلیغاتی صحیح میشود.در پایان می‌توان نتیجه گرفت که در حوزه تبلیغات باید از آمیخته ای از رسانه ها استفاده کرد. البته به صورت هوشمندانه و باتوجه به ماهیت محصول. اگر این اتفاق صورت نگیرد

بودجه زیادی از کسب‌وکار هدر می‌رود. ضرری که قابل جبران نیست، پس باید باتوجه به ضریب نفوذ رسانه‌ها و گروه هدف و البته بودجه شرکت انتخابی هوشمندانه داشت.چرا که با توجه به اینکه مخاطبان هدف در معرض رسانه های مختلفی قرار دارند با استفاده از آمیخته ای از رسانه ها میتوان تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار داد و در ذهن مخاطبان نقش بست.

ترکیب چند ابزار تبلیغاتی از جمله تلویزیون، رادیو، اینترنت،‌ رسانه های چاپی و … باعث خواهد شد بتوانید پیام خود را به اشکال مختلف به مشتریان منتقل نمایید، ممکن است در یک روش تنها بتوانید متن را منتقل کنید و در روش دیگر عکس و نهایتا بتوانید ویدئو را منتقل کنید، ولی در صورت استفاده از آمیخته ای از رسانه این قابلیت وجود دارد که تبلیغ خود را به اشکال مختلف و به مخاطبان بیشتر عرضه کرد
 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
افزودن سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آن zahra.khaleghi 0 165 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۷:۰۴ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
  تبلیغات از طریق پیام کوتاه zahra.khaleghi 0 174 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۷:۰۲ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
  تبلیغات در سینما چگونه است؟ zahra.khaleghi 0 180 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۷:۰۲ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
  رسانه های محیطی چگونه است؟ zahra.khaleghi 0 141 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۷:۰۰ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
  تبلیغات در اینترنت چگونه است؟ zahra.khaleghi 0 133 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۶:۵۹ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
  رسانه های چاپی و تبلیغات در آن zahra.khaleghi 0 134 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۶:۵۷ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
  تبلیغات در رادیو چگونه است؟ zahra.khaleghi 0 136 ۱۳۹۶/۲/۲۹ ۰۶:۵۶ عصر
آخرین ارسال: zahra.khaleghi
TV [TV] هواپیمایی قشم و تجربه ای نچسب در پخش تبلیغات به سبک اخبار reza-ghazi 3 3,669 ۱۳۹۲/۸/۲۳ ۰۱:۳۹ صبح
آخرین ارسال: mehran7d
TV [TV] تبلیغات همراه اول؛ «عوضش کن» … reza-ghazi 3 5,743 ۱۳۹۲/۸/۲۳ ۰۱:۳۲ صبح
آخرین ارسال: mehran7d
TV [TV] کرم حلزون و حلقه مفقوده مسئولیت اجتماعی افراد دست اندرکار تولید تبلیغات reza-ghazi 0 1,218 ۱۳۹۲/۵/۲ ۰۵:۱۹ عصر
آخرین ارسال: reza-ghazi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
Copryight © 1396 Bazaaryabi.com | Powered by MyBB اولین تالار گفتگوی بازاریابی و تجارت ایران